نحوه ارسال ایمیل تأیید پس از ارسال فرم وردپرس – هاست |هاست لینوکس | خرید هاست ارزان | نمایندگی هاست | فروش هاست


آیا به دنبال ارسال ایمیل تأیید پس از ارسال کاربر از طریق فرم در وب سایت خود هستید؟

ایمیل های تأیید می تواند یک روش عالی برای اطلاع کاربران به شما باشد که پیام خود را دریافت کرده اید و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

در این آموزش ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ایمیل تأیید را پس از ارسال فرم وردپرس (گام به گام) به کاربران خود ارسال کنید.

نحوه ارسال ایمیل تأیید پس از ارسال فرم وردپرس

چرا ایمیل های تأیید خودکار را در وردپرس تنظیم کنیم؟

ایمیل های تأیید هنگامی ارسال می شوند که کاربر فرم تماس یا فرم دیگری را در سایت وردپرس شما پر می کند.

ارسال ایمیل تأیید خودکار یک حرکت خوب است. بعلاوه ، به کاربران شما این امکان را می دهد که شما اطلاعات خود را دریافت کرده اید. همچنین به شما اجازه می دهد تا کاربران شما ورودی های خود را دوباره بررسی کنند تا آیا خطایی ایجاد شده است.

دلایل خوبی برای تنظیم ایمیل های تأیید فرم وردپرس وجود دارد:

  • به شما امکان می دهد خط ارتباطی با مشترکین خود را باز کنید
  • می تواند اطلاعات پیگیری ارزشمندی مانند پیوندها و آموزش ها را ارائه دهد
  • اجازه دهید شما تأیید کنید ایمیل یک ایمیل واقعی است
  • می توانید اشتراک خبرنامه ایمیل را تأیید کنید و توالی پاسخ خودکار را شروع کنید
  • اگر چیزی را می فروشید ، این فرصت را برای شما ایجاد می کند که فروش بالایی داشته باشید یا فروش متقابل داشته باشید
  • برای تحویل پذیری ایمیل شما بسیار عالی است

بهترین قسمت این است که تنظیم فرم ارسال وردپرس برای ارسال ایمیل آسان است.

تنظیم ایمیل های تأیید پس از ارسال فرم وردپرس

برای این آموزش ، ما از پلاگین WPForms برای ارسال ایمیل تأیید وردپرس استفاده خواهیم کرد. این بهترین پلاگین فرم تماس با وردپرس است که بیش از ۴ میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

اگر بودجه کافی دارید ، می توانید از نسخه رایگان به نام WPForms Lite استفاده کنید که به شما امکان می دهد تأییدهای ایمیل را تنظیم کنید.

با این حال ، نسخه Pro به شما امکان دسترسی به ویژگی های بیشتر مانند فرم های منطقی مشروط ، الگوهای اضافی ، فرم های سفارش ، ادغام با ابزارهای بازاریابی ایمیل و موارد دیگر را می دهد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است. برای جزئیات بیشتر در مورد نصب یک افزونه ، به راهنمای گام به گام نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه form builder ، یک برگه WPForms جدید در سمت چپ داشبورد WordPress خود خواهید داشت.

منوی نصب افزونه WPForms

اگر قبلاً فرم در سایت خود ندارید ، باید فرم ایجاد کنید. ما یک آموزش دقیق در مورد نحوه ایجاد فرم تماس با وردپرس داریم که می توانید از آن به عنوان راهنما برای شروع استفاده کنید.

در مرحله بعدی ، زمان تنظیم ایمیل تأیید وردپرس فرا رسیده است. این ایمیل به طور خودکار ارسال می شود و به شما اجازه می دهد تا کاربران بدانند ارسال فرم با موفقیت دریافت شده است.

برای انجام این کار ، سر به WPForms »تنظیمات» اعلان ها.

wpforms settings notifications

متوجه خواهید شد که اعلان های ایمیل از قبل روشن هستند.

اگر نمی خواهید اعلان ها را روشن کنید ، می توانید این گزینه را خاموش کنید.

اعلان ها را روشن بگذارید

اگر می خواهید ایمیل تأیید خودکار ارسال کنید ، باید این تنظیم را روشن بگذارید.

در مرحله بعدی ، با سفارشی سازی قسمت های فرم ، می خواهیم افرادی را که می خواهیم ایمیل هایمان برای آنها ارسال شود ، انتخاب کنیم.

در تنظیمات پیش فرض ، از ایمیل سرپرست با برچسب هوشمند {admin_email} استفاده می شود. این همان ایمیلی است که برای راه اندازی وبلاگ وردپرس خود استفاده کرده اید. با این کار کلیه ارسال های فرم مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می شود.

برای اطمینان از اینکه پاسخ فرم نیز به کاربران شما تحویل داده می شود ، باید آدرس ایمیل جدید را به قسمت ایمیل اضافه کنید. این شبیه نحوه کار کپی کربن کور (BCC) در ایمیل های استاندارد است.

برای انجام این کار ، کافی است بر روی گزینه “نمایش برچسب های هوشمند” که مستقیماً در سمت راست قسمت “ارسال به آدرس ایمیل” است کلیک کنید.

ارسال به قسمت آدرس ایمیل

شما باید “Email” را از فهرست کشویی انتخاب کنید.

این آدرس ایمیل کاربر شما را وارد می کند که در فرم وردپرس شما وارد می شود. این افزونه از این آدرس ایمیل برای ارسال ایمیل تأیید استفاده می کند.

توجه داشته باشید که به یک ویرگول بین دو برچسب هوشمند نیاز خواهید داشت.

ارسال به آدرس ایمیل کاربر و مدیر

بعد ، وقت آن است که موضوع موضوع ایمیل خود را تغییر دهید.

عنوان ایمیل پیش فرض “ورودی جدید” است. شما می خواهید این مورد را به چیزی تغییر دهید که برای کاربر شما منطقی باشد.

عنوان ایمیل پیش فرض

به عنوان مثال ، اگر یک فرم تماس ساده دارید ، می توانید موضوع را به چیزی مانند “با تشکر برای دستیابی!” تغییر دهید. یا اگر ایمیل تأیید سفارش است ، “از سفارش خود متشکریم!”.

برای تغییر آن ، متن موجود را در جعبه زیر “Email Subject” حذف کرده و عنوان موضوع جدید خود را اضافه کنید.

تغییر عنوان موضوع ایمیل

اکنون ، شما آماده تغییر ایمیل از نام هستید.

منطقی است که از نام شرکت یا وب سایت خود در اینجا استفاده کنید.

برای این کار متن را در کادر “از نام” تغییر دهید.

تغییر ایمیل از نام

در مرحله بعدی ، شما قسمت “From Email” را دارید.

می توانید این حالت را همانطور که هست بگذارید و ایمیل همان ایمیل سرپرست شما خواهد بود.

مدیر از طریق ایمیل

پس از آن ، می خواهید قسمت “پاسخ به” را تغییر دهید ، بنابراین کاربران شما می توانند به ایمیل خودکار شما پاسخ دهند.

اگر این مورد را خالی بگذارید ، ایمیل همان ایمیل مدیر پیش فرض خواهد بود.

پاسخ به ایمیل

تغییر آن ضروری نیست ، اما شرایطی وجود دارد که شما می خواهید ایمیل Reply-To با آدرس ایمیل استاندارد شما متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، اگر یک وب سایت عکاسی دارید ، و فرم درخواست مشتری جدید برای درخواست قیمت دارید ، ممکن است بخواهید این ایمیل ها به آدرس ایمیل دیگری بروند.

مرحله آخر سفارشی سازی پیام ایمیل شماست.

در کادر “پیام” می توانید ایمیلی را که برای همه افرادی که فرم را ارسال می کنند ارسال کند. با افزودن HTML می توانید ظاهر ایمیل های متنی ساده خود را نیز تغییر دهید.

پیام ایمیل سفارشی

همچنین می توانید برچسب هوشمند {all_fields} را اضافه کنید که اطلاعات ارسال شده توسط کاربر را به ایمیل اضافه می کند.

پیام ایمیل سفارشی با همه زمینه ها

تبریک می گوییم ، شما WPForms را با موفقیت نصب و راه اندازی کردید ، یک فرم به سایت خود اضافه کردید و یک پیام تأیید ایمیل خودکار راه اندازی کردید.

عیب یابی وردپرس برای عدم ارسال ایمیل

یک مسئله مهم که بسیاری از کاربران وردپرس تجربه می کنند این است که وب سایت شما ارسال ایمیل های وردپرس شما را متوقف می کند.

وردپرس از PHP برای ارسال ایمیل استفاده می کند ، که می تواند به دروغ بعنوان اسپم پرچم گذاری شود. اگر این مورد برای ایمیل های شما اتفاق بیفتد ، آنها هرگز به صندوق ورودی کاربر نخواهند رسید ، در غیر این صورت در پوشه هرزنامه قرار می گیرند.

به همین دلیل است که ما به همه توصیه می کنیم برای ارسال ایمیل در وردپرس از SMTP استفاده کنند. یک افزونه SMTP سطح دیگری از تأیید را اضافه می کند و از طریق یک سرور نامه رسمی ایمیل را ارسال می کند.

توصیه می کنیم از WP Mail SMTP استفاده کنید. کاملاً با WPForms ادغام شده و بهترین افزونه وردپرس SMTP است.

ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه پس از ارسال فرم وردپرس ایمیل تأیید ارسال کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد ایجاد فرم تماس با چندین گیرنده را ببینید و متخصص ما ۲۴ افزونه وردپرس را که باید برای وب سایت های تجاری داشته باشید انتخاب کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش های ویدئویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک

پست نحوه ارسال ایمیل های تأییدی پس از ارسال فرم وردپرس اولین بار در Nex1host ظاهر شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]





نحوه ارسال ایمیل تأیید پس از ارسال فرم وردپرس – هاست |هاست لینوکس | خرید هاست ارزان | نمایندگی هاست | فروش هاست

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *