چگونه به قول مشتری خود تحویل دهیم – هاست |هاست لینوکس | خرید هاست ارزان | نمایندگی هاست | فروش هاست


مشتریان شما مایه حیات شرکت شما هستند. احساسی که به مشتری می دهید می تواند تجارت شما را ایجاد یا از بین ببرد.

اگر می خواهید مطمئن شوید که همه مشاغل شما برای ارائه یک تجربه عالی مشتری با هم همکاری می کنند ، پس شما به یک قول قوی مشتری احتیاج دارید.

gCxKnm4hnQ6 hDHKH32bM84YdNlFak874wA0 dObI0B1Qjk63 zcl AuaO1vbCTEr  avsW 8X

برای یادگیری به خواندن ادامه دهید:

  • چرا وعده مشتری شما ضروری است
  • چگونه می توان به قول مشتری رسید
  • استراتژی هایی که هر بار به مشتری قول می دهید

وعده مشتری شما و چرا ضروری است

آ قول مشتری (همچنین به عنوان وعده تجاری شناخته می شود) به روشنی و مختصر نحوه تعریف شرکت شما از یک تجربه عالی مشتری را مشخص می کند.

به عنوان مثال ، دیزنی به مشتریان خود قول می دهد “از طریق تجربیات جادویی شادی ایجاد کنند.”

بیانیه دیزنی شامل نتیجه ای برای مشتریان (خوشبختی) و چگونگی ارائه آنها (از طریق تجربیات جادویی) است.

ممکن است این س beال برای شما پیش بیاید که “چرا باید به قول مشتری فکر کنم؟”

در اینجا دلیل آن است.

مشاغل موفق از طریق تجارب مداوم و با کیفیت بالا اعتماد به مشتری خود را ایجاد می کنند.

اما اگر نمی دانید تجربه مشتری با کیفیت بالا در شرکت شما چگونه به نظر می رسد ، چگونه می توانید (یا کارمندان خود) آن را ایجاد کنید؟

برای راهنمایی تجربه مشتری خود به وعده مشتری نیاز دارید. این یک قسمت اساسی از استراتژی پیام و پیام شما است.

اگر به درستی اجرا شود ، روابط بهتری با مشتری و تصویر نام تجاری قوی ایجاد خواهید کرد ، که نتیجه اصلی شماست.

چگونه وعده مشتری خود را تعریف کنیم

اگر هنوز قول مشتری ندارید ، ایجاد اولین قدم است.

قول مشتری شما باید این باشد:

  • ساده
  • منحصر بفرد
  • مختصر
  • الهام بخش
  • مصور

به عبارت دیگر ، شما نیازی به نوشتن رمان بزرگ آمریکایی ندارید. شما باید بیانیه ای تهیه کنید که متناسب با تیم شما و نیازهای مشتری شما باشد.

در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

تعریف ارزش شما: بدانید چه چیزی برای مخاطب هدف شما مهم است

کل استراتژی بازاریابی شما حول مشتری ایده آل شما (یا مشتریان) می چرخد. و از آنجا که وعده مشتری شما تجربه مشتری را مشخص می کند ، از همان جایی است که باید شروع کنید.

برای اینکه بفهمید “چه” برند شما باید ارائه دهد ، ارزشهای اصلی مشتریان خود را شناسایی کنید.

دقیقاً به چه چیزی اهمیت می دهند؟ بهره وری؟ ماندگاری؟ وضعیت؟ مراقبت شخصی؟

به عنوان مثال ، Geico بیمه را به افرادی كه برای وقت و پول خود ارزش قائل هستند می فروشد.

MQxCni W9KTe9JT3 IIuos KdJ4oOEJVKG1cKIrwIcTsVmhfFuaJkF97qY3DRBptIwUBZq0mxTE0PQ0O74O

وعده مشتری Geico نشان می دهد که چگونه با صرفه جویی ۱۵٪ یا بیشتر در بیمه اتومبیل شما در ۱۵ دقیقه ، این مقدار را ارائه می دهد.

برند خود را متمایز کنید: به رقابت خود نگاه کنید

بعد از اینکه به مشتریان خود گفتید “چه” می توانید تحویل دهید ، باید “چگونه” را مشخص کنید. “چگونه” شما شما را از رقابت متمایز می کند.

به رقبا نگاهی بیندازید و دریابید که از کجا مزیت رقابتی دارید. از خود بپرسید ، “بهترین قدرت مارک ما چیست؟”

BMW به تولید وسایل نقلیه با کارایی با کیفیت بالا که عملکرد برتر ارائه می دهند ، افتخار می کند. مشتریان آن به عملکرد رانندگی و اسپرت بودن اتومبیل خود اهمیت می دهند.

hvaBlU1YsK36UWwfMJitfUNAAhrDahAWAgs0nSopYcDynxoAp630fssHaov7e62LT8Z0DPn3XzsPQDRP6J1 gKZK6F7PKqKEmN he NyTUZc31FselqhOatgf721ZzNstV4DSA8q

آنها این را در قول نام تجاری خود ، “ماشین رانندگی نهایی” خلاصه می کنند.

استراتژی های ارائه شده به وعده مشتری

پس از وعده نام تجاری خود ، باید به آن عمل کنید. بدون اقدام مداوم ، وعده فقط یک کلمه از کلمات است.

در اینجا نحوه تحقق وعده برند خود هر روز آورده شده است.

رسمی کنید

قول مشتری شما باید بخشی رسمی از پیام های داخلی و استراتژی برند شما باشد.

پس از نهایی شدن ، آن را در چشم انداز ، بیانیه ماموریت و اسناد آموزش خود پیاده کنید. همه افراد شرکت شما ، از جمله ذینفعان اصلی شما ، باید وعده مشتری شما را بدانند.

خرید کارمند را دریافت کنید

کارمندان شما تصمیم می گیرند که برند شما به قول خود عمل کند یا نه. کارمندان استراتژی بازاریابی را اجرا می کنند و تجربه مشتری را مدیریت می کنند.

کافی نیست که قول مشتری را به کارمندان خود بگویید. شما به آنها احتیاج دارید که به آن اعتقاد داشته و از آن خرید کنند.

قول نام تجاری خود را از روز اول آموزش وارد کنید. و مطمئن شوید که آن را با همه کارکنان خود به اشتراک می گذارید ، نه فقط نقش های مشتری مدار.

هر بخش باید درک کند که کار او بر مشتری چگونه تأثیر می گذارد و نقش او در تحقق وعده برند شما کمک می کند.

هر Touchpoint را بزنید

تجربه مشتری شامل مواردی فراتر از صحبت با نماینده فروش یا یک متخصص در حال انجام است. این شامل همه نقاط تماس و تعامل مشتری شما است ، از جمله رسانه های اجتماعی ، وب سایت و محصول شما.

وعده مشتری شما هسته اصلی هر نقطه تماس و تعامل مشتری است ، خواه تجربه کاربر آنلاین شما باشد یا نگرش تیم خدمات مشتری شما.

اگر قول محصولات دوستدار محیط زیست را می دهید ، بسته بندی شما نیز این قول را حفظ می کند؟ اگر قول خدمات بدون دردسر را می دهید ، آیا وب سایت شما سریع و آسان است؟

هر نقطه تماس باید به قول شما عمل کند.

در کل سفر مشتری خود ، از کشف تا پس از فروش ، گام بردارید و بپرسید که چگونه نام تجاری شما بهتر می تواند وعده مشتری خود را عملی کند.

مشتریان خوشحال یک ماده اساسی برای مشاغل موفق هستند. اگر می خواهید مشتریانتان از برند شما احساس خوبی داشته باشند ، قول مشتری ایجاد کنید و به آن عمل کنید.

وقتی می توانید مشتریان خود را در هر مرحله ، چه سفارش آنلاین و چه آموزش تلفنی ، به وجد بیاورید ، پاداش می گیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزبانی سریع و مطمئن که تجربه مشتری آنلاین شما را تقویت می کند ، امروز برنامه های Nex1host را کاوش کنید.



چگونه به قول مشتری خود تحویل دهیم – هاست |هاست لینوکس | خرید هاست ارزان | نمایندگی هاست | فروش هاست

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *